10 Nisan 2012 Salı

Evde Kına Paketleme İşi

Evde kına paketleyecek bayanlar aranıyor Ankara’da evden çalışmak isteyen bayanlar aranıyor. Evde kına paketleme işi yapmak isteyen ve en az 4 kişiden oluşan gruplara haftalık iş verilecek olup, ödemeler işler teslim alındığında nakit olarak elden ödenecektir. İşini düzgün yapacak ve Eylül ayı sonuna kadar düzenli olarak çalışabilecek bayanların başvuruda bulunması rica olunur.
Evde kına paketleme işi yaz döneminin gelmesi ile beraber yine en gözde ek işler arasında yer almaya başladı. Evde kına paketleme işi veren işverenler ile evde kına paketlemek isteyen kişiler için özel olarak hazırlamış olduğumuz sayfamıza sizlerde yorum bölümünden evde kına paketleme iş arama ve eleman arama ilanlarınızı üye olmadan ve ücret ödemeden kolaylıkla verebilirsiniz. İlanlarınızın kısa sürede sonuca ulaşabilmesi için ilanlarınıza iletişim bilgilerinizi eklemeyi unutmayınız.

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bursa da oturuyorum en az 6 kişilik gurubum bulunmakta kına paketleme işi için görüşmek istiyorum teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ankara keçiörende oturmaktayım 4 kışilik grubumla kına paketleme işi yapmak istiyorum irtibat için 05376080869

    YanıtlaSil
  4. merhabalar.keçiörende oturmaktayım.5 kişilik grubum mevcut.el_us_38@hotmail.com maille tel verirseniz dönüş yaparım.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar ankara keçiörende oturmaktayım.kına işiyle ilgileniyorum 5545384646

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben ankara Şentepe de oturuyorum.4kişilik grubum var kına paketleme işiyle ilgileniyorum.melekceyhan1@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ismim Kadriye 5 kişilik tecrübeli elemanım var besevlerde ikamet ediyorum 5078361082 kdryekrkrt@hotmail.com

    YanıtlaSil